«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Το ΙΕΠ πρότεινε πιλοτική εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας  ήταν για πιλοτική εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων. Ωστόσο ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος επέβαλε    την άμεση και πλήρη εφαρμογή του νόμου .
Αυτή η είδηση προέκυψε κατά τη συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με τον πρόεδρο του ΙΕΠ Σ. Γκλαβά, όπως ανακοινώθηκε από το κορυφαίο συνδικαλιτικό όργανο των καθηγητών.
 Στην ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ εκτιμά ότι λόγω της  οριακής λειτουργίας του συστήματος υπάρχει  πιθανότητα κατάρρευσής του.
Στη συνάντηση με γτον κ. Γκλαβά εκ μέρους της ΟΛΜΕ τέθηκε το ζήτημα των εξετάσεων της Α΄ Λυκείου, με θέματα από τράπεζα θεμάτων, ο τρόπος υπολογισμού του βαθμού προαγωγής, καθώς και άλλες πλευρές της διαδικασίας που την καθιστούν και τεχνικά επισφαλή και προβληματική.
    Η ΟΛΜΕ υποστηρίζει πως απέδειξε στον π΄ροεδρο του ΙΕΠ   και με παραδείγματα, τις καταστροφικές συνέπειες που θα έχει η εφαρμογή του ν. 4186/13 στην φετεινή  Α΄ Λυκείου.
    Παράλληλα ζήτησε   μέσα στο πλαίσιο της γενικότερης αντίθεσής μας στο ν. 4186/13, να μην εφαρμοστεί φέτος και οι εξετάσεις και οι διαδικασίες προαγωγής να γίνουν σύμφωνα με τα μέχρι τώρα ισχύοντα.
     «Είναι φανερό ότι παρά την προβλεπόμενη εκτίναξη της απόρριψης σε πολύ ψηλά επίπεδα και παρά την οριακή λειτουργία του συστήματος και την πιθανότητα κατάρρευσής του πολύ έντονη, το ΥΠΑΙΘ και η Κυβέρνηση επιμένουν γιατί αντικειμενικός σκοπός τους είναι να εκδιωχθεί μεγάλος αριθμός μαθητών από την εκπαίδευση και να οδηγηθεί μαζικά στην άτυπη κατάρτιση και την απλήρωτη μαθητεία» τονίζει η ΟΛΜΕ και υπογραμμίζει: «    Καλούμε το ΥΠΑΙΘ, έστω και την τελευταία στιγμή, λίγο πριν αρχίσουν οι εξετάσεις, να ανακαλέσει την απόφαση αυτή, διαφορετικά θα έχει την απόλυτη ευθύνη για το μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα που θα δημιουργηθεί».
    



φωτό: Αρχείο eurokinissi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου