«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Συνάντηση Πανεπιστημιακών Δασκάλων: Για τις εξελίξεις στα πανεπιστήμια





ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Τα πανεπιστήμια βρίσκονται σε τραγική οικονομική κατάσταση. Εξουθενωμένα από την πεντάχρονη μνημονιακή πολιτική της λιτότητας, αντιμετωπίζουν σήμερα το φάσμα της αδυναμίας λειτουργίας τους. Η άμεση οικονομική ενίσχυση των πανεπιστημίων πρέπει να αντιμετωπισθεί από την Κυβέρνηση ως κάλυψη μιας βασικής κοινωνικής ανάγκης, πρώτης προτεραιότητας.
Το μπλοκ εξουσίας, που διαμορφώθηκε στο εσωτερικό των πανεπιστημίων στις συνθήκες που δημιούργησαν οι νόμοι Διαμαντοπούλου-Αρβανιτόπουλου, ενδιαφέρεται μόνο για τη διατήρηση της εξουσίας του. Με κάθε τρόπο, με κάθε πρόσχημα. Θα κάνει τα πάντα ώστε να μην ψηφιστεί το σχέδιο Νόμου για τα ΑΕΙ, που, παρά τη μεγάλη καθυστέρηση στην κατάθεσή του, προσανατολίζεται στην αποκατάσταση της δημοκρατίας στα ΑΕΙ. Όμως, όσο ο νεκρός στη συνείδηση της μεγάλης πλειοψηφίας της πανεπιστημιακής κοινότητας νόμος παραμένει, δηλητηριάζει το κλίμα στα πανεπιστήμια και οξύνει τις αντιθέσεις. Άμεσα, το σχέδιο Nόμου πρέπει να ψηφιστεί.
Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι διώξεις πανεπιστημιακών, αλλά και φοιτητών και διοικητικών, καθαρά για τη συνδικαλιστική τους δράση. Τελευταίο συμβάν, η κλήση σε απολογία του συνάδελφου Παναγιώτη Σωτήρη για την παρουσία του στη Σύγκλητο του ΕΚΠΑ, βασισμένη σε κατάθεση του τότε Πρύτανη του ΕΚΠΑ κ. Φορτσάκη, στην πολύ σύντομη θητεία του, πριν μεταπηδήσει στα βουλευτικά έδρανα της Νέας Δημοκρατίας. Ο συνάδελφος Παναγιώτης Σωτήρης συμμετείχε στην ανοικτή συζήτηση της Συγκλήτου ως μέλος της ΕΓ της ΠΟΣΔΕΠ, εκπροσωπώντας τη ΣΠΔ. Η συνέχιση της προανακριτικής διαδικασίας αποτελεί προκλητική για τη δημοκρατία ενέργεια. Η Κυβέρνηση και ιδιαίτερα οι Υπουργοί Παιδείας και Δικαιοσύνης, συνάδελφοι πανεπιστημιακοί, θα πρέπει να τοποθετηθούν στο θέμα και να αναλάβουν αντίστοιχες πολιτικές πρωτοβουλίες.
29.06.2015

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου