«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Ας τολμήσει ο υπουργός... για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης

Η επιστροφή στην παλιά κομματική συνέντευξη ή στην πελατειακή, συνδικαλιστική μυστική ψηφοφορία είναι το "παλιό" νόμισμα και από τις δύο όψεις.




ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS


 Ας τολμήσει επιτέλους ο υπουργός Παιδείας  Κ. Γαβρόγλου να κάνει μία βαθιά, ουσιαστική, αξιοκρατική αλλαγή.
Να φύγει πέρα από τα κομματικά τερτίπια.
Θέσεις στελεχών εκπαίδευσης (διευθυντές εκπαίδευσης, διευθυντές σχολείων, σχολικοί σύμβουλοι κ.τ.λ.) μέσω ΑΣΕΠ.
Πρώτα ηλεκτρονικές διαδικτυακές εξετάσεις σε θέματα διοίκησης της εκπαίδευσης (επικοινωνία, εκπαιδευτική διοίκηση, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, κ.α) και  παιδαγωγικά  ζητήματα και αφού βγει άμεσα η βαθμολογία τους προσθέτονται τα αντικειμενικά μόρια των προσόντων.
Διδακτορικά, μεταπτυχιακά αξιολογημένα με διδακτικές μονάδες ECTS (π.χ. 60 ECTS 2 μόρια, 120 ECTS 4 μόρια κλπ.) μοριοδοτούνται ανάλογα, αξιοκρατικά και δίκαια και τα υπόλοιπα (π.χ. προϋπηρεσία, διοικητική εμπειρία, ξένες γλώσσες κτλ.).
 Το διευρυμένο υπηρεσιακό συμβούλιο επιλογής διευθυντών κρίνει μόνο αν μπορεί κάποιος να συμμετάσχει στη διαδικασία ή όχι.
Η επιστροφή στην παλιά κομματική συνέντευξη ή στην πελατειακή, συνδικαλιστική μυστική ψηφοφορία είναι το "παλιό" νόμισμα και από τις δύο όψεις.
Επίσης  θέσεις στελεχών εκπαίδευσης  με ανώτερο όριο 2 ή 3 το πολύ θητείες ή έτη προσφοράς σε αυτές (π.χ. 6-8  έτη).
Τι παραπάνω θα προσφέρει κάποιος μετά από αυτές τις θητείες σε θέσεις ευθύνης στην εκπαίδευση;  
Ας μην ξεχνάμε το πτυχίο  γράφει "εκπαιδευτικός" και όχι "διευθυντής”.
 Είναι εύκολο να κάνουμε κριτική ας διατυπώσουμε όμως προτάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου